16 January 2019

Lately ni, ada scammer asyik kacau dekat whatsapp. I takut sangat sebab bila I block that number, he keeps using other number to whatsapp me. Then nasib u ade untuk jadi tempat I mengadu.

And also today, u ask me the question yang always make you unconfident towards yourself. Its about your appearance. U tanya I whether U ni hodoh sangat ke? Sebab ada kawan you can cakap U ni hitam.

And deeply in my heart, I marah sangat dengan kawan U tu. Siapa kita ni nak kutuk ciptaan Allah. For me, U tak hodoh langsung. Tak terdetik langsung dalam hati I ni yang U ni hodoh, hitam. U are perfect for me sayang.

Trust me, kalau cantik tapi hati hitam, hati busuk, tak guna juga kan. Let us be ourselves. Keep loving each other is the most important.

The truthly, I tahu siapa "kawan" yang U maksudkan tu. Cara u cakap apa yang dia buat dekat U tu sebenarnya exactly the same what U did to me. Cuma jalan cerita je lain sikit. And I dapat rasa U sayang dekat dia sebab U pernah post gambar dia dekat story ig u. But, I just quiet cause I lebih rasa kesian dekat U bila U kena sama macam I pernah rasa. Yes, It is hurt soo much you know.

Today also, U ajak I ikut U pergi Ipoh. Your cousin kawin. But Im refuse sebab I segan, I malu. Actually, I more segan bila dah lama tak jumpa U. And maybe that time is my first time meet u after u came back to me. Tapi at the same time, I happy sebab I dapat jumpa U finally. Rindu I tak pernah hilang sejak u tinggalkkan I dulu.

I suka cara U. U actually nak buat surprise dekat Ibu. Means U pegi Ipoh senyap senyap and surprise your family there. I love the way you make it.

Today also u ask me to choose your baju raya for this year. Bila U minta I carikan baju, Im already excited. Semua request U, I memang excited sebenarnya. Sebab apa yang ada kaitan dengan U, I love to do without saying NO !

Love you,
xoxo
Aliaa

Comments

Popular posts from this blog

23 April 2019

20 April 2019

16 April 2019